Příspěvky

Co na chleba, když nemůžete anebo nechcete máslo? Pomazánky!

Snídaně by měla zajišťovat rozjezd do nového dne, dodat dostatek energie a živin pro několik hodin. Chléb zajišťuje sacharidy, pomazánky bílkoviny, máslo tuky a zelenina vlákninu, vitamíny a minerální látky. Skvělou obměnou namísto másla anebo náhradou pro ty, kteří jsou alergičtí na kravské mléko jsou potom pomazánky.  Nechte se inspirovat následujícími rychlovkami. Ořechová pomazánka Nakrájíme cibuli na kostičky, vložíme ji do misky a zalijeme 30 ml panenského olivového oleje (můžeme použít olivový olej, ve kterém jsou naložená sušená rajčata). Necháme půl hodiny odpočívat a do mixéru vložíme 200 g vlašských ořechů. Ořechy dobře rozmixujeme, přidáme cibuli s olejem a 8 sušených rajčat naložených v oleji (pokud použijeme nenakládaná sušená rajčata, necháme je nejprve v teplé vodě změknout) a rozmixujeme společně, osolíme a vmícháme sekanou petrželku a lžíci citrónové šťávy. Vajíčková pomazánka Uvaříme 6 vajec natvrdo, oloupeme je, žloutky rozmačkáme v misce vidličkou s p

Proteinový mls

Velmi rychlá svačina

Malinový koktejl

Svačina plná živin

Jogurtová výživná snídaně

Svačina nebo dezert